Sunday, April 27, 2014

MY BREASTFEEDING JOURNEY with SHAKLEE

PENGALAMAN MENYUSU DENGAN SHAKLEE

Ayu mula berkenalan dengan shaklee menerusi ESP dan Alfafa, set basic menyusu Shaklee.
Itu pun setelah production susu merudum memandangkan si kecik, Zara dah mula setahun. Sebelum itu, agak eksen takmo consume any supplement, sebab tak percaya dengan supplement. Bila production dah low, mulalah tercari2, google sana sini set menyusu yang terbaik. Lagipun masa tu, stock dalam freezer dah makin surut dalam sekelip mata je..

Shaklee memang sangat femes, 100% selamat dan semulajadi. Ayu google sana sini cari info menyusu Shaklee.
Alhamdulillah Ayu grab jugak set menyusu. Dan syukur alhamdulillah, production kembali ok, dan seiring dengan keperluan Zara.

Yang paling best, dah hilang sakit sendi, lesu dan lemah satu badan. Bila anak menyusu, lagi-lagi malam, ibu-ibu selalunya terpaksa bangun 3-4x kali satu malam, mula lah sakit badan, kurang tidur, sakit kepala. Lepas je consume beberapa hari alfafa, Ayu mula rasa perubahannya. Lebih cergas. Masalah sembelit yang melanda bertahun-tahun lamanya pun dah selesai. Smooth sangat setiap hari. Maka bermulalah Ayu jatuh cinta dengan Shaklee. Di situ la bermulanya Ayu berkenalan dengan Shaklee. Kerana Zara, kerana niat Ayu untuk menyusukan Zara sehingga 2 tahun tak pernah padam dan pudar.

Ayu percaya, apabila ibu sihat, tidak stress dan letih, mood akan lebih tenang dan happy. Jadi tak hairanlah, production susu akan meriah dengan jayanya. Sentiasalah pegang konsep demand dan supply. Semakin banyak demand dari bayi anda maka akan banyaklah susu untuk si manja. Minum air putih sekurang-kurangnya 3liter sehari. InshaaAllah akan menampakkan hasil positif.

Tanamkan tekad mommies, kalau orang laiun boleh kenapa tidak anda? Anak harta dunia akhirat. Jaga sebaik-baiknya dan berikan yang terbaik untuk mereka:)

Untuk yang ingin mendapatkan set menyusu Shaklee,
Sila contact
Ayu - 0124631670
Hadi - 0179700379
SID : 1099765

Kami pengedar sah Shaklee anda.


No comments:

Post a Comment