Monday, November 17, 2014

Set Bersalin Shaklee Mampu Milik

Hmm terkesima kejap bila baca berita suami curang. Berita semalam tak silap.

Then lagilah bila baca surat dari si suami yang seolah-olah menyalahkan isteri atas kecurangan diri sendiri hingga berzina dengan seorang janda. MashaAllah. Sendiri salah, salahkan orang lain pulak. What the...

Isteri disalahkan kerana tak pandai jaga diri. Cantikkan diri, bergaya. Sentiasa selekeh, badan berbau dan sebagainya. Manusia nak yg cantik-cantik kan. Tapi komunikasi antara pasangan sgt perlu jika ada sebarang ketidakpuasan hati dari mana-mana pihak. Patutnya dah lama bagitau wife apa yg tak puas hati. Apa yg kurang. Itu sepatutnya.

So ibu-ibu, isteri-isteri yg dikasihi semua, seram kan dengar.

Set Kesihatan Shaklee ada pelbagai. Untuk kecantikan, berpantang, menyusu, hamil, yang nk hamil.
Inilah masanya kita jaga kesihatan dan kecantikan kita.
Ikhtiar, selebihnya biar Allah swt tentukan.

Hati manusia Allah swt yg pegang. Doa yg baik. InshaaAllah segalanya akan baik-baik hingga ke penghujungnya..

Amin..

By the way, bila dah preggy then bersalin, susukan anak ni, memang byk masalah menyusu. Kulit kering, nutrisi kurang, rambut dan kukuh rapuh. Wajah kusam. Tulang dan sendi sana sini sakit.

Set Asas untuk Berpantang

1. Vitalea
2. Vitamin C
3. Zinc Complex
4. B-Complex

Lagi baik kalau ambik sekali dengan ESP mommies.

Akan terasa perbezaanya utk yg dah pernah bersalin yg amik shaklee dgn yg tak ambik apa2. Yang ambik jamu-jamu dan akar kayu tu mmg bagus. Tapi yg susukan anak, nak ambik jamu segalanya ni mmg tak sampai hati. Takut baby sakit perut, cirit, panas badan. Dari kita tak ambik sebarang produk untuk pulihkan badan semasa pantang its better kita ambik kan. Shaklee senang nk amalkan. Cuma telan je 4 vitamins kat atas ni. Cuma ESP je kena bancuh. Takmo campur dengan air yg complicated xpe, campur je air suam. Kacau2 dan minum. Rasa soya..

Teringat kawan Ayu cerita, rezeki Allah swt jugak untuk anak beliau, sehari pam susu dpt 30 oz. MasyaaAllah byknya. Rezeki...

Tak semua org dapat sebanyak itu. Di samping dia sendiri berpantang betul dan tak skip pengambilan vitamin Shaklee, mmg dia nmpk kesan itu.

Fungsi Zinc Complex untuk cepat baikkan luka samada ceaser atau bersalin normal. Dan pemulihan luka di dalam yang kita tak nampak. Selain B Complex sendiri bertindak untuk hindarkan stress ketika pantang. InshaaAllah. Kita hanya ikhtiar.


Jom contact Ayu skg untuk dapatkan set berpantang uols :)
Ayu | 0124631670

No comments:

Post a Comment