Sunday, November 2, 2014

Promo November Omega Guard

Assalamualaikum.

Good morning Monday!

Ok for this month, promo adalah Omega Guard.
Ada 2 promo yg best walau produk adalah sama

1) Beli 6 free 1
2) Beli 2 diskaun 5%

Meaning untuk yang nak share dengan geng-geng beli 6 terus korang akan dpt free lg sebotol. Dan yang cuma nk beli 2 je pun still dapat diskaun. So buatlah pilihan yg terbaik ye:)

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan laut dalam dan berair sejuk seperti sardin, mackerel, anchovies dan herring. Dikatakan sebagai minyak ikan terbaik di dunia, mengalahkan jenama lain. Kaya dengan asid lemak Omega-3 paling tulen termasuk DHA, EPA dan ALA yang sangat baik untuk minda, menguatkan memori dan bagus untuk ibu-ibu selepas bersalin yg mudah lupa. Baik untuk memelihara sendi tulang dan memelihara kesihatan jantung serta menurunkan paras kolestrol dalam darah.

So, as a conclusion, here it goes..

Hadiahkan ayah omega guard untuk kesihatan jantung
Ibu untuk mengatasi masalah pelupa
Anak untuk menguatkan daya fokus kepada pelajaran
Isteri yang hamil untuk membekalkan nutrien yg bagus untuk otak bayi sejak dari dalam kandungan
Adik yang mengalami masalah asma.
Atau untuk saudara mara yg mempunyai masalah kulit, Omega Guard turut membantu mendapatkan kulit yang licin dan menghilangkan parut akibat eczema atau psiorosis.

Testimoni seorang customer
Memandu dari kampung ke Shah Alam yg mengambil masa kira-kira 4 jam, tak terasa penatnya. Tak mengantuk, mata cerah, Sedar-sedar dah sampai. Alhamdulillah. Maklumlah memandu seorang diri memang akan terasa mengantuk. Sebelum ambik Omega Guard, perjalanan 4 jam memang meletihkan:)



Hubungi Ayu at 0124631670 untuk pesanan produk :)
SID 1099765

No comments:

Post a Comment