Tuesday, July 1, 2014

Jawatan Idaman Saya!

Jawata indaman saya untuk tahun ini adalah WAHM
Work-At-Home-Mom

Simptom yang saya alami akibat terlalu ingin work from home

1) Berdoa tanpa henti
2) Berusaha tanpa henti
3) Risaukan anak di rumah bs
4) Rasa teruk sangat bila jadi org yg last tau perkembangan terbaru si kecik. Apa yang dia dah pandai buat, apa yang dia dah pandai cakap.
5) Jeles tengok orang lain WAHM. Huwaaa..saya nak juga.
6) Berazam untuk jadi Work-At-Home-Mom dengan pendapatan pasif suatu hari nanti.
7) Saya ingin retire rich, retire young..
8) Penat dengan kesesakan lalu lintas saban hari yang semakin parah
9) Sedih terpaksa mengejutkan si kecik Zara bangun awal sedang saya terpaksa bergegas ke pejabat.
10)Muka zara melambai-lambai tangan dalam pangkuan bs sentiasa dalam minda saya.

Ada ke mommies mengalami simptom mcm saya ni?

Apa langkah yang mommies dah ambik untuk achieve this target?

Saya berkecimpung dalam bisnes yang paling best. Nak tau lebih lanjut wasap/sms saya.
Saya dah setapak, tengah melangkah untuk ke depan lagi sekarang:)

Jom keluar dari PULAU ALASAN.

Saya tak reti bisnes
Saya susah dengan anak yang masih kecik
Saya takde fb
Saya jarang online
Saya kerja office hour
Saya takde masa
Saya malu jumpa customer
Confident level saya sangat poor..



Takmo dah alasan mcm ni:) Self reminder untuk saya jugak..
Fast Action Fast Result

"Jangan berniaga kerana mahu ingin jadi kaya, berniagalah untuk bantu orang lain, menambahnilai hidup orang lain dan menyelesaikan masalah orang lain. Jika kita berniaga untuk membantu orang lain, jangan risau, kita terpaksa menjadi kaya" - Dr Azizan Osman

Your trusted SID
Ayu
012-4631670

No comments:

Post a Comment