Monday, July 7, 2014

Malu tapi mahu!

Seorang lagi bakal team dari GOAL bakal digilap bakatnya.

InshaaAllah untuk yang mendaftar di bawah grup kami akan mendapat tips dan coaching online percuma. Di sinilah pentingnya pemilihan grup yang betul supaya anda sentiasa diselia dan dijaga oleh upline anda. Takdelah terkontang-kanting sendiri dan tak tahu pulak arah tujuan. Bila give up sendiri, at least bila di grup yang betul kami akan sentiasa menyokong anda setiap masa, jatuh bangun anda..

'Seorang' yang saya mentioned di atas merupakan ex class mate saya di sekolah menengah dulu.
Petanda baik, bisnes kami diperhatikan. Mungkin ada yang berminat. Tapi masih malu-malu dan tak yakin. Niat kami ingin membantu dan berkongsi resepi bagaimana anda boleh gapai impian anda. Nak gapai impian perlulah ada caranya kan:)

Anda mahu tapi malu nak mulakan bisnes?

Yelah tak pernah ada experience nak berbisnes kan.
Takpe, grup kami menyediakan coaching 90% secara online. Platform mudah untuk anda menimpa ilmu dah tips-tips hebat dari leader2 kami yang dah berjaya. Boleh la duplicate apa yang dorang dah buat, praktikkan sepanjang perjalanan bisnes anda.

Paling menarik, tak perlu nak jumpa customer. Jika anda seorang yang pemalu, kurang keyakinan diri, lakukan order secara online, Shaklee akan packing dan hantar barang yang customer order terus ke alamat mereka.

Mudah bukan?

Itu yang saya selalu sebut, shaklee bisnes yang sangat bagus untuk yang tercari-cari bisnes untuk diniagakan, tapi tiada modal, kekurangan modal, tiada pengalaman bisnes, suri rumah, pelajar mahupun yang inginkan side income.

Anda salah jika anda selalu berfikir bisnes MLM hanya mengerah tenaga orang bawahan. Shaklee bisnes yang telus. Yang buat, yang berusaha dan komited saja yang layak dan akan ke depan. Yang hangat-hangat tahi ayam, pastilah takkan ke mana. Tiada istilah goyang kaki. Malah leader-leader yang telah berjaya, sentiasa mengadakan kelas untuk menyampaikan tips, ilmu kepada grup-grup mereka. Anda buat anda dapat.

Ingin mendaftar ahli dan menjadi sebahagian keluarga kami? Jom contact Ayu 0124631670/Hadi 0179700379

GOAL TEAM
Together we conquer the world, help others to help others

No comments:

Post a Comment