Friday, July 11, 2014

Legakan Migrain dengan Shaklee

Migrain kalau dah kena memang terganggu aktiviti harian. Makan pain killer, tidur. Nak menunduk pun rasa macam kepala kena pukul dengan batu. Begitulah sakitnya migraine. Tapi sampai bila nak makan ubat. Nak-nak lagi yang sering sangat mengalami migraine.


Banyak penyebab terjadinya migraine ni. Salah satunya stress. Ayu pun alami jugak, kadang-kadang sebab terlalu penat. Dan sinus pun menjadi penyebab juga dan oleh sebab kekurangan vitamin dalam badan. Macam ayu haruslah dah bf zara memang nutrisi dah disalur ke dalam susu, so memang kena ambil supplement untuk gantikan semula nutrisi yang hilang tu.


Nasib baiklah shaklee menawarkan set migraine. Selamat dan semulajadi. Takdelah risau dengan kesan sampingan yang tak bagus untuk buah pinggang. Makan pain killer banyak boleh merosakkan buah pinggang. MasyaAllah mintaklah dijauhkan..



Set cadangan shaklee yang dapat membantu untuk atasi masalah migrain adalah:

1) Ostematrix - Terdiri dari kalsium,magnesium dan vitamin D. Kalsium yang dapat meringankan stress, memperbaiki jantung berdebar, memperbaiki depresi, mood swing dan sakit kepala. Magnesium dapat membantu sistem saraf, pengecutan otot dan saraf, menstabilkan denyutan tidak sekata yang sering di hadapi oleh penghidap Migraine.

2) B complex - mengandungi vitamin B2 dan B6 yang terbukti dapat mengurangkan kesakitan akibat migrain. Juga pengambilan vitamin ini dapat mengurangkan stress, strok dan depressi.



Contact us for details :
Ayu | 0124631670
Hadi | 0179700379

No comments:

Post a Comment