Thursday, May 1, 2014

SAYA TAK MINAT BISNES, kenapa kena join SHAKLEE?

1) Bayaran keahlian sekali seumur hidup.

Pembayaran keahlian hanya sekali seumur hidup. Tak perlu renew setiap tahun untuk kekalkan keahlian. Jika anda tidak membeli dalam masa setahun akaun anda akan bertukar menjadi ‘tidak aktif’, walau bagaimanapun, sebaik sahaja anda buat pembelian automatik ia akan menjadi aktif semula. Tak perlu buat apa-apa. Keahlian hanya RM65 sahaja untuk seumur hidup (sila tambah postage RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk sabah sarawak untuk penghantaran memberkit)

2) Jimat 20-30% dengan setiap pembelian produk

Sekarang ni dengan taraf hidup yang semakin meningkat, sudah tentu segalanya kita nak dengan harga yang murah kan. Dengan mendaftar sebagai ahli, anda berhak mendapat harga ahli yang sudah tentu lebih murah dan menjimatkan. Dan yang lebih jimat lagi produknya memang tahan lama. Ada yang boleh guna sebulan, 2 bulan, 4 bulan sampai 6 bulan pun ada.

3) Pembelian berulang

Kebanyakan yang dah guna shaklee, biasanya akan repeat order sebab tersangatlah berpuas hati dengan hasilnya. Jadi tak rugi pun daftar ahli sebab anda akan membeli lagi dan lagi dengan harga yang jimat. Bila dah sendiri sihat, cantik, seronok takkan tak nak share dengan ahli keluarga kan. Tentu kita nak mak ayah, suami, adik-beradik dan anak-anak kita pun sihat.

4) Berpeluang dapat bonus

Walaupun tak nak buat bisnes, tapi mana tau ada satu bulan anda beli banyak sebab nak beli untuk mak ayah dan ahli keluarga sekali. Untung-untung dapat bonus. Best kan. Beli untuk kesihatan diri tapi dapat pula bonus.

5) Tak perlu checking harga dengan beberapa SID (Shaklee Independent Distributor)

Tak perlu lagi nak tanya 2-3 pengedar untuk riki-riki harga sebab anda sendiri dah dapat harga ahli. Dan tentunya itu harga yang termurah. Tak perlu lagi nak bertanya sana sini. sekarang pun dah mudah, beli aje secara online dari website shaklee. klik-klik dan shaklee akan pos ke rumah.

Best kan. Tak rugi pun daftar ahli untuk kegunaan sendiri. Kalau nak bisnes pun dialu-alukan. Kami akan berikan guide yang terbaik. Dengan coaching secara online dan offline.

Bagaimana nak mendaftar?

Hubungi kami segera!
0124631670
0179700379

No comments:

Post a Comment