Thursday, May 22, 2014

Tak senang nak senang, tak susah nak susah.

Assalamualaikum.

Berdepan dengan jam saban hari, memang kadang-kala menguji keimanan.
Rushing menyiapkan anak ke rumah babysitter juga bukanlah kerja yang mudah, jika perlu dibuat semuanya sendirian.
Memerlukan kesabaran yang tinggi dan perlu kuat:)

Itu yang saya lalui setiap hari Isnin- Jumaat. Sabtu dan Ahad lebih mudah sebab papa zara ada.

Itu yang menjadikan semangat saya meluap-luap untuk jadi wahm.
Mudah-mudahan Allah swt memudahkan jalan untuk saya..Amin..

Alhamdulillah saya ada Shaklee, sentiasa busy, tak rasa sunyi, takde masa sangat nak feeling2 berdukacita. Kena motivate anak-anak downline saya, kena sentiasa fikirkan strategi untuk promo bisnes..

InshaaAllah, kata orang susah-susah dahulu, senang-senang kemudian.
Tiap perjalanan untuk mencari rezeki itu pasti akan dipermudahkan. Mungkin belum sekarang, akan datang.

Ada orang yang berbisnes untuk kaya
Ada orang berbisnes untuk hidup sekadar menampung keluarga
Ada yang berbisnes untuk bantu keluarga
Ada yang bisnes untuk menampung belanja perubatan ibu ayah..sedara mara
Ada yang bisnes untuk bayar hutang
Ada yang bisnes suka-suka
Ada yang bisnes sebab tengok orang lain bisnes, I pun nk jugak, macam syioook je
Ada yang bisnes memang sebab sukaaa bisnes
Ada yang bisnes nak bersara awal
Ada yang bisnes untuk dpt side income, nak p melancong, kumpul duit nk kawin, nk shopping......etc..
Ada yg bisnes nk benti keje, nak jd WAHM, mcm SAYA!!

Hehe..
apa pun target anda di dalam bisnes, kuatkan hati, tanamkan tekad, inshaaAllah kejayaan jadi milik anda.

Man Jadda Wa Jada ini
“Siapa yang bersungguh-sungguh, akan berhasil"

Pegang kata-kata itu..InshaaAllah:)

Dan saya suka dengan pendekatan rohani yang upline saya selalu tekankan.....


Untuk yang nak join team Shaklee kami, amat dialu-alukan
Ayu | 0124631670
Hadi | 0179700379

No comments:

Post a Comment