Wednesday, May 7, 2014

Set Anak Sihat & Pintar

Untuk parents yang masih mencari supplemet terbaik untuk kesihatan dan kecergasan anak-anak, ayu suggest untuk cuba supplemen Shaklee. Gabungan Meal Shakes dan Omega Guard terbaik untuk anak anda.


Meal Shakes dengan french vanilla flavour tanpa pewarna dan gula tiruan, mudah diminum dengan hanya 1 hidangan = 1 sudu kecil sehari sudah cukup memberikan nutrisi yang sebaiknya untuk si manja. Sesuai diambil oleh anak-anak seawal usia 1 tahun. Meal Shakes adalah multivitamin yang mengandungi sumber protein, kalsium dan fiber. Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan yang diperlukan tubuh anak-anak. Sesuai diambil oleh anak anak yang selalu demam, selsema mahupun batuk. Meal Shakes mampu mencegahnya dengan meningkatkan sistem imunisasi tubuh anak anda. Tak perlu risau anak tak suka, hanya masukkan 1 sudu kecil Meal Shakes dalam minuman kegemaran anank-anak, anda mampu melindunginya dari diketahui anak, malah mereka mungkin dpt merasa susu/minuman kegemaran mereka bertambah sedap. Extra sedap gitu;) Zara kalau ke dapur je asyik cakap, "nak shake2" sambil buat tangan goncang2 hahaha ( refer to mealshakes). Ibu : "ok zara sekarang jugak ibu buat". Demi untuk melihat dia selera makan, jarang sakit, sanggup apa saja;)

Paling penting 1 family boleh share. Mak, ayah, anak. Takde istilah pembaziran.
Dan alang-alang meal shakes promo beli 6 free 1 untuk bulan ni sahaja, MAY yang gagah ni, moh la rembat 6 canisters terus.

Omega Guard pulak merupakan minyak ikan yang mengandungi asid lemak Omega-3 semulajadi seperti DHA, EPA, ALA dan banyak lagi yang penting untuk mengekalkan kesihatan. DHA penting untuk kecerdasan dan perkembangan otak anak anda. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Oleh itu, DHA membina kecerdasan otak dan meningkatkan daya tumpuan serta memori atau keupayaan ingatan dalam pembelajaran. Anak umur 1 tahun dah boleh ambil omega. Sesuai juga untuk anak-anak yang akan menghadapi peperiksaan, kuatkan daya ingatan, dorang akan cepat catch up apa yang dorang belajar. InshaaAllah.

Yang paling best dikatakan yang Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia, sebabnya dibuat dari ekstrak ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies. Ikan-ikan ini diperolehi dari perairan Negara Jepun. Susah nak jumpa tau. Omega Guard Shaklee ini 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Ini kerana sumbernya dari ikan asli bukan dari hati minyak ikan. Minyak ikan memang terkenal untuk kecergasan minda, jadi sebaiknya dari kecil amalkan bagi kepada anak-anak..

Ayu percaya semua ibu bapa inginkan yang terbaik untuk anak-anak. Mereka ni generasi yang bakal menggantikan kita, bakal khalifah suatu hari nanti. Doa kita biarlah dorang jadi anak yang baik, sihat dan bijak.

Macam yang ayu pernah sebut sebelum ini, tawaran beli 6 free 1 Meal Shakes hanya terbuka untuk Shaklee members, tapi jangan risau kalau anda inginkan offer ni, anda boleh mendaftar menjadi ahli dengan AYU, pendaftaran hanya RM65 sahaja. Seumur hidup dpt pelbagai faedah, diskaun 20-30% untuk setiap pembelian tau.

Untuk parents yang ingin membuat pesanan set anak pintar dan sihat ini, boleh hubungi Ayu/Hadi:)

0124631670
0179700379

No comments:

Post a Comment