Tuesday, September 23, 2014

Hanya yang Berusaha akan Berjaya

Yes..hanya yg ada usaha untuk berjaya je akan berjaya.
Tapi ada je yg bernasib baik. Itu semua perjalanan hidup masing-masing.
Kita pun takda sebab nk mempersoalkan ketentuan Allah swt.
Percayalah aturan dari Allah swt adalah yang terbaik utk hamba-hambaNya

Untuk berjaya tak perlu tanya org lain.
Tak perlu minta izin org lain.
Cuma dengan diri sendiri.
Cuma dengan Allah swt.

Tak semua org boleh bertahan dengan kepayahan dlm bisnes.
Tak semua kuat nk hadapi pelbagai dugaan.
Tak semua tahan dengan pandangan negatif org sekeliling

Tapi
Terima kasih pd yg terus menyokong
Yang tak jemu memberi motivasi, yakin dengan potensi diri kami.
Leaders kami yang tak pernah downgrade kami.
Bahan gurauan rakan-rakan yg selalu panggil kami taukeh, businessman, tak langsung bg semangat pd kami.
Yes.. thats what friends are for..

Cuba fikir kita di mana pada 5 tahun akan dtg.
Saya taknak lg jauh dari husband. Dan tinggal berdua je dgn Zara. Saya tak nak setiap pagi Isnin saya moody sbb husband terpaksa kerja jauh dri kami. Setiap jumaat ptg saya over excited sbb hubby akan balik. Tapi itu hanya sementara. Sy nak selamanya kami bersama.
Saya nk bersara awal. Saya nk jd ibu yg bekerja hanya dari rumah. Saya kedekut nk bagi org lain jaga ank saya. Sy nk tengok anak sy pandai itu ini depan mata saya. Saya nak saya sendiri yg ajar zara pelbagai benda. Sy nk jd org 1st yg terkinja-kinja bertepuk tangan tgk dan lihat perkembangan baru zara:)

That's why Im still here. Ini misi saya.
With all of my heart, ready to give u the best consultation anything about Shaklee

Contact me for business inquiry or product details
Ayu 0124631670

No comments:

Post a Comment